今天無聊透了...
沒甚麼好寫.....見燕她們post 了畫....我也post post 吧
整天的心情也壞透了.....
我最滿意的日落...
一幅好易被認為捨難取易的畫, 但我也花了不少時間畫
一幅ms. choi 話好夢幻的畫, 但也是當日我怕她罵我的一幅畫
一幅亂的畫
一個科學阿伯.....不少同學也用它的原作做reference 呢
可大家還記得我是第一手畫阿伯的嗎?
我還記得到了watercolour 最後的欣賞會...
陳家裕同學說了句: 又係呢個阿伯....呵呵
um.....睇得明的話....那人也是聰明的了
一個比例不太對的女仔....ms. choi 讚好wor??
難度極高的挑戰!!!!! 睇得出呢幅"力度的表達"主題係乜ge 人
一定係聰明人!!!! (ans. 我聽日講.....明知ans. ge 不要作聲 = =)
--------------------------------------------------------------------------
今日睇左"十七歲的大時代".....ok 好看
但略為不夠真實.......會考.....看來十分可怕...
但我一定會努力面對!!!!!!
←拍的我樣子怪怪的校服相
不過只是$15 一打.....抵......
燕子.....你$25半打的拍得如何?
|