_______________YUKMAN_SHOW '
歡迎大家黎到我嘅日記板∼
clara12
暱稱: ♥YUKMAN BABE '
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
`yukman_show=]
站內搜尋
2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


打番之前果d日記* 驚訝 分類: 未分類

02-01-2007

整天在做功課*'
今日穎怡黎左我屋企做功課...
夜晚`抄maths抄死我-..-

03-01-2007

番學`'全日都好眼訓*唔想番學呀'*
今日上左中史`maths x2`小息之後就EPA`
跟住就eng x2`Lunch!*又要落1C當值**
當完就食飯...今日冇上到去練舞*'
reading`中文`scj*放學...'補習*

04-01-2007

今日又要番學`!同亞燕,,CHS去M記'
我地3個買完M記就搭的番學`*
無奈!!個司機話唔識路`*搭左成$30的士-..-
番到學..3個就食M記`打鐘*上課室"
SCJ`中文x2`小測*小息...maths x3`
好彩發哥唔教書`如果唔係就悶死*3堂maths係到玩+抄功課`'
發哥比人出去買數...佢話自己好似診症'*
我,,wong+豪,,德仔係到笑電車有絕症''係咁覆診`笑死*'
Lunch`'去1C當值!!當完值就幫MISS劉整野**
跟住就係禮堂食飯`食完就上去練JAZZ`!
reading之後就eng x2`eng完左就去跳jazz!!
今日alan叔黎錄我地....同埋今堂亞sir睇我地跳*'執我地d動作`
跳到5點幾就放得`!同嘉慧,,亞燕,,,,CHS行落葵芳**
亞燕搭車*隻貓好得意呀>3<
亞燕上左車之後我地4個就去食野....食完係到傾*'傾到8:00就行'*
買雪榚買左勁耐-.-買完行多陣就番屋企'*
番到黎飲湯+食M記*'差唔多成10:00先沖涼洗頭*等頭髮乾就訓較'!

05-01-2007

今日係星期5`又係要番學*'
上堂...'中文x2`英文1`小息`英文2`宗教`EPA`
Lunch`!落1C當值*食完飯就去練舞**練完上課室''
READING'家政x2`最後1堂既家政**
最後1堂整埋隻熊熊*'整到放學過多1陣先整完*'
終於都完成左隻熊na>3<好舒服呀'*遲d可以帶佢番屋企住=]
放學!!係學校玩**6點幾就同嘉慧,,亞燕,,,,CHS行落葵芳*'
又係到玩...同+CHS行落葵芳成日都搞到個個都係到尖叫*
番到屋企就食飯....好眼訓*'聽日星期6..放假>3<!*