_______________YUKMAN_SHOW '
歡迎大家黎到我嘅日記板∼
clara12
暱稱: ♥YUKMAN BABE '
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
`yukman_show=]
站內搜尋
2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


表演....失敗的><! 驚訝 分類: 未分類

今日訓到9:00就起身`食完早餐就開電腦*上網.....'
到左11:00就開電視睇*'禁左去明珠台''播緊TVB8流行榜*
果陣時係播緊第4位`!好彩之後佢有講番第4位至第10位姐:)
第4至第10位都冇小豬*'最後....第1名係.......羅志祥`'>333<
小豬首{精舞門}拎第1>3<*睇埋個MV`'之後睇番第1台-*
睇{功夫足球}*睇到2:15就出門口'陪穎怡見工'*見完就同穎怡,,CHS行上學校*'
上到去就換跳舞既衫`!之後就睇亞芝佢地跳*'
之後就[彩排]*冇乜人係跟得上*本身[彩排]果陣跳左1次發覺後面果part係唔得`!
諗住淨係得亞燕,,亞芝,,首領3個跳''不過講真佢地3個都唔係好得*
不過之後仲有時間`'[練][練][練]*!6:30就化妝`'跟住繼續練*'
練到個個都識''至小都有個型*'之後就落禮堂'*
等d人講完野就出去跳`!同樣係之前果part係ok...之後果part就死曬'*
全部人死曬'*好魚囉....連首領果d都唔記得,,更何況係我地**練果陣時個個都跳到*
之後個個都覺得好魚...'我,,穎怡,,嘉慧等等跳舞既某d人就係果到食左小小野'*
跟住上番學生活動室換衫`!換完再落番禮堂食野"不過食得唔係好多野'*
食完!睇d舊生搞既活動....9:05左右就走`*嘉慧亞爸車埋我地走'*
首先車左穎怡番屋企先*之後車我!!途中我唔知發生乜野事啦''
不過我就覺得個2個警察{交通警}好串`!講真...我好憎果d警察*'
d警察超級無敵咁串囉*'tOo BaD**d警察唔單止係[衰人],,,仲係[串人]*'
簡直影響曬個香港`香港本身都唔係好好嫁啦..再加埋呢d警察...死得人多啦*
嘉慧亞爸車到我番屋企之後就車C wInG番屋企...*我番到屋企抖左陣就沖涼**
沖完就整d野,,,再打xanga**聽日C wInGMeIlin生日=]        仲係平安夜:)