_______________YUKMAN_SHOW '
歡迎大家黎到我嘅日記板∼
clara12
暱稱: ♥YUKMAN BABE '
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
`yukman_show=]
站內搜尋
2005 年 10 月 12 日  星期三   晴天


同亞燕搭的番學 驚訝 分類: 未分類

今日5點10起伸!之後就極速咁刷牙!!之後返番床到訓!

訓到6點3咁啦!之後就換校服!跟住又係食早餐果d啦!!

跟住番學!本身今日同女人,Alan&招財一齊番學既!但係到左我同亞燕上車!

見到冇孖位!所以就唔上車!跟住亞燕話不如搭的!所以我地兩個就去左搭的番學!

hehe!!當然我地兩個早過佢地番到學校啦!

之後我就好努力咁抄d數學!!!幾驚抄唔曬呀!!好彩都抄得曬!

跟住就上中文堂啦!小測喎!!不過亂做!唔知合唔合格呢!!

一路食香口膠,一路做!之後DT,今堂好悶!!又係一路食緊香口膠!

頂......我仲整到d油落我條裙到!唉....真係頂頂頂頂頂!!><

之後又上堂!無聊!!上呀上,上呀上!!

終於到lunch喇!食野....之後壁報組嘅人留低!麗珊教左我接心心呀!

之後就reading堂!今日睇英文書!!睇完書就上小明堂!

佢講d數某d識啦!但係某d就唔識喇!!

之後佢叫d女同學攞手冊出黎!果時我都唔知做咩!!

跟住佢話聽日女仔有個活動咁啦!本身我以為唔使上PE堂!

用PE堂黎聽果d無聊野啦!點知係聽日放學喎!4點半先放得!頂!!

跟住我就同馨兒,亞燕去搵miss江!問佢依家可唔可入果個美術學會!

佢話得!所以我又係依家都係美術學會嫁喇!

之後3個搭車啦!跟住亞燕話要整眼鏡!咁我咪部佢去囉!

之後佢整完!佢話去買野!我就番屋企!

番到黎!換完完衫就開電腦!同金蓮玩icq!!哈哈!!