今日10點1咁就起左伸!刷完牙洗完面就食早餐!之後汁d功課出黎!
做左默書改正先!得92分炸!本身miss比多左分我!比左96分我!但係我錯兩個字!咁所以得番92分!咁我咪叫佢改番囉!好學生黎家碼!hehe!
做左改正之後就開電腦!玩呀玩!
問下巴士點整到msn會睇到有歌名果d啦!跟住佢話唔知點講!咁咪電話傾!之後佢教左我整!
就收線!又同佢玩左一陣msn!
跟住又一直係到玩電腦!唔知11點幾定12點幾!我亞哥番黎!佢琴晚冇番屋企!更加冇番黎訓!不過都唔係第一次啦!跟住佢番到黎!食野果d啦!到左差唔多2點!又出去玩!成日都出去玩!成日都唔番黎食夜晚果餐!
之後我又玩電腦!同金蓮玩msn!係到玩眼!當然冇比佢睇樣啦!我不嬲都唔比人睇樣嫁啦!之後同巴士&熙少玩眼都冇比佢地睇!相反佢地熙少,巴士&金蓮就有比我睇!哈哈!
咁住襯我亞哥唔係屋企!上佢d同學0既日記板睇!哈!睇到6點幾先至打日記!
一路食薯片,一路聽歌一路打日記!我發覺我鐘意左王浩信呢個歌手!都好鐘意聽佢0既【愛你便愛】&【別怕】!近排成日都聽!haha!!
|