琴日去左海洋公園啊.我同D朋友玩得好開心啊.我地去到就上山玩機動遊戲啦同去睇鯊魚.本來想去睇水母館,但係太太太多人啦,所以唔睇.然後落山玩泡泡,熱舞噴泉,海盜歷程.玩到5:00我地搭的士走.好累啦.bb