今日去左同貝貝到沙田UA睇{加X比海:決戰魔盜王},
好似幾好睇咁......點解係幾好睇咁呢kaka...因為我係於沙田UA入面ge computer打架!!!
而打果個唔係牛牛,而係貝貝呀kaka......