唉…今日真係1個好好既天氣…又大風…又陰天^__^(對我黎講好好)
一返到黎見到你 好似成個未起身咁既樣-.-
琴日訓唔到?!
哈哈…多得你…我e+晚晚都訓得到啦…唔洗深夜起身…多謝你^__^
今日我覺得我個漫畫ok唔錯的…今日發咩神經…晝到水準出黎哈
^__^ 今日打完啦 ︰一陣仲要出街 88^~