地理pass到我切
冇做兩版=.=連自己都覺得自己on8+1
今日兩份卷都做唔哂=.=點解我做卷會咁慢...........
考試哇咁快就過左一個禮拜,不過下個禮拜先係真正既考驗!
革命尚未成功,同志們仍需努力!
講就咁講,點都要休息下,打陣機先=.=