嗚啊~~~今日中英數x2,惡夢的一天
好在中文兩堂都係對文言文,lunch,
再次係維珍利亞事件,點知打打下波,石sir壓場,
原黎pe室d拍唔用得........比石sir鬧獲甘,三柒頭真係冇改錯名
之後返班房玩爆丸,放學,天使與魔鬼團,開場唔夠5分鍾,
d飲品+野食就食哂.....oh no.....後面萍姐係咁
問有冇靚仔睇,john比人鬧守舊,型,
套戲一開頭我都唔係好明,不過後尾d劇情
同埋上......(閱讀全文)
尋晚決定放棄英文溫中史,點知d問答,出 中衰....我冇溫中衰,我冇溫中衰,我冇溫中衰, 英文,預期之內.... 人不作出犧牲,就不會得到任何收獲,如果想得到某一樣東西,就一定要付出對等的代價
尋晚決定放棄英文溫中史,點知d問答,出
中衰....我冇溫中衰,我冇溫中衰,我冇溫中衰,
英文,預期之內....
人不作出犧牲,就不會得到任何收獲,如果想得到某一樣東西,就一定要付出對等的代價
我付出左我既英文啦,點解中史都仲係會咁...........x!
放學去心晴天使,比人畫手=.=
匯報果陣又係變聲,呵呵,好在冇笑到失控.........(閱讀全文)