好耐已經冇打日記了,真係懶得打,如果唔係之前我唔記得左個密碼都可能仲打緊既。
圖書館打日記真係第一次咁大膽炸……琴日我真係好大膽,我阿爸罵我,我竟然唔理佢成日呀,
佢諗住入我間房,但係我聽到佢同我阿媽講話我驚佢罵我,於是阿媽就係門外叫我早d訓,
點知我只係嗯左一聲就,阿媽就走左喇。
其實我都真係幾嬲阿爸嫁,我琴日開msn同同學傾下野,點知佢罵我,搞到我好嬲,
同d同學傾下msn都要比佢罵,佢罵我唔係問題,佢日日都唔知點解發神經罵我嫁啦,
但係佢今次阻住我同d老友鬼鬼既同學傾,搞到我要好快咁off左個msn佢,
同同學傾下野都只係想輕鬆下姐,輕鬆一陣都要比阿爸佢罵,真係好嬲好嬲好嬲。
唔知各位又有冇真係嬲過你阿爸阿媽呢,真係好想知道呀。
|