琴日好多人哭 第一之係李菁菁 第二次係洪楓
咁多人哭令到班內氣氛好悲傷
今日數學85分...(好似曬緊命) 可惜嬴得到好多人 都嬴唔到自己我內心
今日為左你中左一下波餅 可能你唔知 因為我係一個顯眼的細路><
雖然e下波餅唔係幾痛 但我心都好似比刀割
有一刻 我問自己 鐘意冇機會一齊的人 最後都係傷心咁比人拒絕
希望越大 失望更大 我到左e道係時候放棄啦...
我已經想辦法避開你 我又想辦法不再鐘意你 不過最後都失敗
每次你叫我 我都怕講錯野
每次我幫你做野 我又怕會做錯
每次見到你 我都會手忙腳亂
每次見到你望住我 我都會冇勇氣望住你
我只好同你溝通少d 認識少d
當我失落 你係我的強心針
當我快樂時 我願意與你分享
當我做緊listen 卷時 因為我想住你 所以好低分-_-"
當我見到你時 我唔知同你講咩好
當每次你叫我 就好似中左頭獎
我唔會忘記你的
發覺我脾氣越來越差 請大家見諒同提醒
個排球比人收左
我會全盡力保護[你]的啦同我唔會放棄[你] 等我呀