太慘啦我今日
在全班面前比人罵 太尷尬
仲要在英文堂太悶了 所以玩彈馬紙 仲比洪楓見到我射人 又比佢罵
今日有件悲劇發生左 想知問我啦
今日pe堂唔夠力射波
比賽狂犯規 差d比d男仔[咩]
我今日仲遲到 臭曬
真失敗 唉
今日好過琴日
因為我有枝新的轉的筆 都幾靚 但冇相= =
happy in your life
今日太悶了
我媽又鎖我機 又唔比我打機 要我溫書 真慘
救命呀 邊個可以救我.........................
今日好平凡
只係27狂問我關於佢某人的事
同我愛上轉筆
大家多D愛地球啦
唔好開咁多AIR-CON
THE END