學生哥既happy day又來喇!!
我聽日就會同肥tud,,肥gap,,同自閉仔一齊去睇戲(有興趣既人可以一齊來元朗百老戲院)9:30到
今日番到屋企食完飯就肚唔舒服,,去左(大便)點知一去就成45分鍾,,,
原本1個鍾30分鍾既補習比我神聖既爆石變到得番45分鍾
補完習 個腦就最,需要+油__我就食左自己做既雪條(可樂做出來)
當然好食
本來就想去sleep 點知-比班豬朋狗友叫左去打信長=-=
玩4神v([比人打到死死下)
回顧今日番學個時
本來成日都好開心^^英文又得1堂 同大家玩得又開心 就有得打排球
不過火雞唔收我本(家課)冇得早走
本來都冇咩野啦,,點知個8婆kiwe唔知9左邊度
冇啦啦行來我後面用d (我好似差佢幾百萬既語氣叫我,死開)
我等係心有不甘,,想叫佢講(唔該)
點知佢就禁推開我(我心念依家咩人都有)
好似d佢禁既人唔死都冇用啦
講到尾 平時成個智障既M琪都比佢好(kiwe你連火雞都不如)
|