

|
2006-08-27 |
| 2006 年 8 月 27 日 星期日 | ![]() |
星期五送左miya上火車,好唔捨得ar...今次相聚ge時間實左太短la,得一星期...>< miya明明係我表姐,但係我同佢仲親密過我親細妹..點解呢可??? 我同我細妹完全唔岩key,差唔多日日都同佢嘈.其實有咩好嘈?我真係好唔明, 次次唔係佢發脾氣,就係我唔like佢某d野,到底我地係唔係投錯胎? 我諗應該係因為我同呀妹日日見,自然知道對方ge缺點, 而我同miya要差唔多半年先見一次,所以就唔知, 亦都可能因為我同miya年紀相近,好傾d掛......有冇人話我知點解? |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 16 | » |