2006-08-24
換左日記模板,同我以前用個d ge 風格唔同.今次女性好多><
miya今日要走la,我都要返屋企lu~好唔捨得佢希望佢10月果陣會再黎^^
尋日同呀妹,miya去左坐山頂纜車.好恐怖丫~~好斜呀...(我呀妹講..kaka..)
miya係度狂咁影相,傻左??跟住坐我地對面果個外國人好熱情咁對我地眨眼,
放出十足ge電力,我第一個反應就係......嘔...Help!!!!!!
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
朋友