| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
2007-06-02  |
分類: 未分類 |
點算啊~仲有個幾星期就要考試啦~
我今日先開始溫書咋
我知道CDE班個d人係好內之前已經開始溫書
我今日先開始都唔知溫唔溫得曬啊
今日我溫左少少西史
我溫左一陣咋就好累啦
我都唔知點過lee個月啊
我覺得lee個月係中一最辛苦的一個月啊
好大壓力啊
lee個月真係可以用一句講得曬
『百般滋味在心頭』
希望可以科科合格同....
下年仲可以留係B班啦
|
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
2007-05-31  |
分類: 未分類 |
我今日真係比個天玩死啊
朝頭早個陣仲係到落雨
咁我把短傘爛左咁我咪帶把長傘
點知到下午一滴水都冇落到啊
等我令得咁辛苦
好彩今日都有D野令我開心
今日D FD小息的時候落去問Miss Yung係班排第幾啦
佢地上到泥我係到問佢地
佢地同我講第十四名
我想都幾好啦唔錯啦
努力D可能可以再升啦
點知到ENG堂Miss Yung講我排第十二
我勁驚訝啊
不過我都好開心
嗯....
我要努力埋個考試
咁我就可以開開心心咁放暑假啦
我都係到同祝大家加油啦!
|
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
2007-05-29  |
分類: 未分類 |
大日子~
今日係笛子班的水平測試啊
我係前幾日個個時候已經練左好多好多次嫁啦
我係今日個d小息lunchtime的時候又係到練
終於等到放學啦
要水平測試啦
我好好好驚唔合格啊
我一入到去
我就感覺到好緊張
最後都係唔得d
希望合格啦 |
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
2007-05-27  |
分類: 未分類 |
今日都冇咩講
但係我覺得lee幾個月泥
一d本來好fd的朋友
我都覺得佢地係d fd的背後講d fd的壞話
仲有同d fd 夾埋杯割佢唔同佢玩
其實佢知唔知比人杯割個d人d心情係點嫁
應該佢地都知道人地都係佢背後講佢的壞話嫁
我試過比人杯割的滋味
係唔好受嫁
但係我都試過杯割人
我都唔知點解會咁
唉....
好辛苦啊
|
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
2007-05-25  |
分類: 未分類 |
我覺得我地班愈泥愈團結啦
今日
我地班有個女仔佢啊媽都變態嫁
佢做錯左d野咋嗎
就要佢抄書
仲要抄一萬次啊
比我地都抄都抄死啦
話比d老師知佢地都覺得好驚訝啦
所以我地成班一齊幫佢抄啦
我地係英文堂抄到放學
但係只係得三千幾次咋
仲有成六千幾次啊
但係我地會努力幫你嫁
你唔好再唔開心啦
開心d啦
|
2007 年 5 月 24 日 星期四  |
2007-05-24  |
分類: 未分類 |
好happy啊~
今日同ky佢地去左石澳到燒烤
但係我地要搭完火車搭地鐵搭完地鐵仲要搭巴士啊
我就快搭到暈啦
搭地鐵同火車個個時候
小肥同小威佢地想摼返d錢
佢地景然兩個人用一張票
勁搞野喎
我地去到個個有陽光有海灘的地方
最幣我地冇帶衫冇帶沙灘鞋泥
好彩個到有得買
唔係我都唔知點玩好啊
我行左去個海到
勁爽啊
我地玩到成身都係沙啊
好污租啊
不過好好玩啊
我好想去多次啊∼我下次一定會帶齊野去嫁 |
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
2007-05-23  |
分類: 未分類 |
Today我返小學探老師
本來文婷都去嫁
點知佢話要咩表演
所以佢就冇去啦
我今日真係好開心啊
我地同d老師有講有笑
d老師仲ling左d佢地係試食會到d野食比我地
我地講左好內好內
我地6點幾先走啊~
希望聽日希特別事發生啦~ |
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| 2007-05-21 |
分類: 未分類 |
好開心
今日仲於派曬d卷
好彩
今次科科都合格
唔洗咁鬼sad啦
但係今日放學要普通話口試
d e班就好啦可以聽日
唉...
個個死人美腿仲以為佢係我地個行開始
點知係我對面個行開始
搞到我尾二個個考
5:30先走得啊
a班同c班d人都走曬啦
個個時候仲要落雨濕濕
我仲唔記得bring雨傘
返到屋企成身濕曬啦 |
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
| 2007-05-19 |
分類: 未分類 |
今日成日都係到落雨
搞到我冇咩心情做野
本來約左人去街
都係因為個場死人雨
整到我都冇得去街街
個場雨真係好好好黑人憎
星期二,三,四,五唔同我落雨
一定要今日嫁喎
唉....
希望星期二,三,五落大雨啦 |
2007 年 5 月 18 日 星期五  |
2007-05-18  |
分類: 未分類 |
唉...
我回想起過去個幾日...都冇寫到個blog
lee幾日d老師瘋狂派試卷
好好彩我科科都合格
今日我都幾緊張嫁
因為今日音樂堂到我表演啦
我同大譚一齊唱歌
初時我都幾緊張嫁
但係慢慢咁唱落去都幾輕鬆嫁
我地就輕輕鬆鬆咁唱完啦
希望聽日有d特別的事發生啦
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|