〔×▊♂﹎SoFy ×oO”BloG※§
大家好啊!希望大家可以係入邊留言,不過唔可以寫粗口嫁,啊!同唔可以寫d
變態0既說話啊!大家多d泥留CM喎!
clp001665
暱稱: 〔×▊♂﹎SoFy ×oO” ※§
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-21
2007-09-20
2007-09-13
2007-08-09
2007-07-19
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 830
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


2007-05-15 愉快 分類: 未分類

今日終於考完UT啦

我都放下左心頭大石啦

但係考電腦個個時候勁搞笑喎

我地班個d人好勁喎

佢地等老師同出面d人講緊野的時候

狂係到互相咁睇d答案啦

但係最勁的係連老師都唔知啊

總而言之

我就係好開心啦

 



2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


2007-05-13 分類: 未分類

今日成日係屋企

勁悶啊

但係因為聽日要考中史

所以我今日係到係咁溫書

我都就快溫到傻左囉

不過我都會relaxe嫁

今日係到玩電腦個個時候

發現有首歌都幾好聽嫁

個首歌係s.h.e唱叫<五月天>啊

得閒聽吓都唔錯嫁



2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


2007-05-12 開心 分類: 未分類

唉.......

我琴日好忙唔記得寫個blog

等我今日我寫返先

我琴日數學UT個個時候w

本來我地個班考得好靜好好地嫁

突然間比E班個個班主任嚇親

我地成班識卡都話「比佢嚇死啊」

佢又講d流野比我地知喎

我比講嚇左之後

係最後個15分鐘隻手係到咁震

我仲要做緊最後個題喎

我幾驚做唔曬啊

最後好彩做得曬啊

 



2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


2007-05-10 滿足 分類: 未分類

我真係估唔到宜家d老師改卷可以改得咁經人

UT都未完,仲要考左3日咋

今日已經可以派卷啦

不果除左個個猿人嘴之外啦

因為佢同科學一齊考

科學就派左啦但佢個科就...仲未改完啊

唉....

我好想快d過左聽日啊

Because 可以放假啊

快d泥啦!快d泥啦!快d泥啦........

 

 

 



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


2007-05-09 分類: 未分類

其實今日個blog我都冇咩野講嫁

咁等我講個故事比你地聽啦

個個故事係講32樣最倒霉我事件

1出生的時候,剛好趕上了接生護士失戀,我由于沒在第一時間哭出聲來,結果被她一頓暴打.

2.一歲的時候,剛學會爬著走路,滿屋子爬,結果在我的床下摸到了一個老鼠夾.據說那個老鼠夾買回來兩年了,一只老鼠沒夾著,第一次夾到的就是我的手。

3.兩歲的時候,我學會了走路。在家堜M爸媽捉迷藏.我躲在我的床下,結果踩到了另一個老鼠夾.據說這個老鼠夾買回來三年了,第一次夾到的就是我的腿.

4.三歲的時候,我想下樓梯。隔壁的張老太說要牽我下樓梯,免得摔著。結果話沒說完,她就直接摔下樓梯了。從四樓順著樓梯摔到了一樓,直接跨入老年癡呆階段。

5.四歲的時候,警察叔叔牽我過馬路,我還沒說謝謝。他就被輛摩托車撞到了馬路對面,一級殘疾。

6.五歲的時候,爸爸送我去幼兒園.幼兒園阿姨誇我長得很漂亮.話剛說完,五樓就掉了個花瓶下來,直接命中了阿姨的頭蓋骨.

7.六歲的時候,第一次上動物園.我說,那頭公熊貓比那頭母熊貓好看.第二天,那頭被我誇我的熊貓死于難產。

8.七歲的時候,我上了小學。期末考試,數學老師說我考了59分,就算60分好了。第二天,數學老師死于車禍。

9.八歲的時候,我誇我們班那位女生長得好漂亮。五分鍾後,這位女生趕上了罕見的流星雨.

10.九歲的時候,我學會了搶劫。我攔路搶劫了一個五歲的小朋友.結果被他一頓暴打.他自稱是少林寺俗家弟子.

11.十歲的時候,我和小胖一塊上廁所。小胖誇我上廁所的樣子真帥,我正准備說謝謝,小胖已經掉進了廁所。

12.十一歲的時候,老師問我三七等于多少,我說三七二十一.老師說,你真聰明,話沒說完死于心髒病。

13.十二歲的時候,小學畢業考試。監考老師對我說,快抓緊時間,時間不多了。我說,謝謝老師的提醒。剛說完,老師頭頂的電風扇掉落了......

14.十三歲的時候,我讀初中了。我之前的經曆嚇得沒人敢和我接近。只有一個號稱大膽的王姓同學跟我說了一句:我不相信你會這麼背,當天下午,王大膽被兩頭公牛追了八條街.

15.十四歲的時候,老師要我們寫作文,題目叫<我們的大橋>.我在作文奡ㄗ:城堛漕漁y大橋很雄偉.......第二天,我去上課的時候,發現那座大橋突然倒塌了。

16.十五歲的時候,我喜歡上了一個女孩.我不敢說出來,怕害了她.可我控制不了自己,終于我挑了個晴朗天氣在學校空曠的操場上跟她表白.據天氣預報說,當天絕對不會有流星雨。可當我表白後,地震發生了,我看著這位女孩哭著掉進了裂層中......

17.十六歲的時候,我讀高中了。我喜歡上了踢足球,對方守門員誇我球踢得不錯。于是,球門突然倒塌了......

18.十七歲的時候,我跟著人群去觀摩跳樓實景.結果,我被他壓在了身下......兩個月後,我和他雙雙出院.在住院部門口,他對我說謝謝我救了他.于是,他被另一個跳樓的壓在了身下,這次他沒能幸免于難......

19.十八歲的時候,我成年了。我第一次上銀行取錢,結果碰上了劫匪搶銀行。櫃台小姐跟說:噓...別出聲,不然劫匪會殺人的。話音未落,櫃台小姐被劫匪打成了麻花......

20.十九歲的時候上大學與同學一起喝酒,四人喝了兩瓶酒,三人跟著閻王走。我受到開除留校察看處分……

21.二十歲的時候,我跟同學說,坐飛機比坐火車安全。于是,飛機開始往下掉......

22.二十一歲的時候,我跟爸爸說,有機會的話我一定要到美國的雙子樓去看看.于是,911發生了......

23.二十二的時候,我和同事打賭,中國隊在世界杯上一定可以取得好成績。于是......後來,有個全國性的研討會邀請我列席,主題是我為什麼這麼倒黴.當我把我的事跡提交到組委會後,主題換成了我為什麼這麼走運.我旁聽。

24.二十三歲的時候,四月,我辭去銀行工作到一家航空旅游公司,不久非典來了。公司倒閉……

25.同年,失業在家,的確閑來無事,談了一女友,老一套過後該ks了,結果口罩對口罩……

26.見很多人大發“非典”財,俺心動,湊了15萬元拉了一車蔬菜,到北京就有人出25萬買下,哼!再等等,沒35萬免談,第三天,菜價平穩了,菜開始爛了,趕緊找買主,對方出價3000元,賣了……

27.中國有句老話:哪跌倒的就從哪兒爬起!俺發現口罩一直供不應求,價格走高,開始辦廠,生產“帥”牌口罩。用廢料很省錢,一天賺了一萬。第二天,工商,技術監督局把俺廠封了,罰款3萬……

28.看來俺不是做生意的料,當官吧!俺花了4.8萬?蔽?他答應給俺搞定!明天就上班。第二天,俺去了,局長被檢察院的車帶走了,俺的錢不但打了水漂,還把俺弄進去了……

29.一個月後俺取保候審,剛到家,女友倒在了醫院聽說是得了“非典”,我到時她走了。嘴上戴著“帥”牌口罩……

30.我還是走正道吧。跟“愛吃飯”網友學上網,在她的鼓勵下我發了一個貼子叫《看貼為什麼要回貼》她大加贊美,趕緊跟貼,結果她的電腦“中招”電腦幾乎報廢。第二天我又發了一個貼子叫《看貼我就愛不回貼,怎的?》她嚇的不敢回貼了,結果她公司的電腦全部癱瘓……

31.網上認識了三女網友:第一個聲音很甜——56歲;第二個20歲靚,但mm不喜歡男生;第三個21歲,漂亮,有才,喜歡男生,喜歡我,見面時,我給她講了一個笑話,一口氣沒上來,笑死了.....

32.不回的會一樣倒霉的....................XD
 
好啦~最後大家聽日UT可以順順利利啦~


2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天


2007-05-08 驚訝 分類: 未分類

我lee幾日都冇寫blog~

等我今日寫返夠本先

我lee幾日都冇咩野做

指係因為UT要我溫左幾日書

琴日我考西史同科學

科學雖然係ok

但係西史講咩米咩咩雅咩咩個d我就唔係幾點啦

我想我今次西史一定唔合格要留堂留足一個月啦

個個猿人嘴都瓣我地話香港歷史會考多d

但係考個少少

等我冇咩溫到歐洲文明

今日考英文

好彩考之前係英文堂

Miss  Yung 同我地溫吓習

唔係我一定冇溫到個d vocab

個個猿人嘴都比唔上Miss  Yung咁好人嫁啦 



2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


2007-05-05 不安 分類: 未分類

好驚啊!!

後日就要UT啦!

點算啊呀

我lee幾日都好比心幾咁溫書

但係我一見到本書就好想訓啦

如果我在咁樣

肯定後日個幾日都唔知點算好啊

我想肯定我會唔合格啊

我唔想唔合格啊

所以我一定要好好好努力咁溫書啊~

我想大家都要努力咁溫書啦

咁我就係到祝你地溫書點野可以入到腦同今次考試UT合格啦~



2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


2007-05-02 開心 分類: 未分類

oh~~

我昨日唔記得左寫個blog!

等我寫返~

但係lee兩日都無咩野講

但係我lee幾日都比d測驗同考試煩到我都冇咩心機

仲有我覺個專題愈來愈覺得唔似專題

好煩啊~~

我想快d過左個UT 考試同專題啊

快d過啦~

 

 

 



2007 年 4 月 30 日  星期一   陰天


2007-04-30 無奈 分類: 未分類

今日係學校的sport  day

成日係到坐

坐係到睇學校點輸

咁日真係好悶啊

我上午係到等

仲於等到lunch  time啦

我同玉怡美楨文怡欣怡旋旋去左KFC食飯

點知等到1點幾都冇得食啊

我食到2點幾先返

我返到去又要係到等

又等左好內先等到放學

終於可以返屋企sleep啦