好耐無打blog啦
金日同雪梨AnD小煙去左青衣游水
游游下雪梨話係看台個邊見到有個人好似寶寶
跟住佢地兩個係禁揮手..跟住我地行近D睇
原來係阿婆(笑死我啦)
游到差唔多5點
去左搵寶寶..跟住一齊去食野
食得好飽呀
差唔多8點就番到屋企