對不起* 我提早放棄了. .
你還記得當初的約定嗎?*
你說過當我一輩子的好友*
怎麼你食言了?*
cmei705
暱稱: ♥`C.MEI ™ }
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
久違了xd.
補補補補`
2010-02-01
笑(:
大家好!

♥一生最開心既生日 xp.♥ 分類: 未分類

哇卡卡 xdd.

尋日過左1個最充實. 最開心既生日.

一早起身. 就同澄去左citywalk度追星`

睇choc7 超克七.

    < -- 比較令既一張.

跟住拎住張影相證同佢地影相!!~ 好興奮. 阿本同毛弟都同我say Hello!

跟住同小花去食m記. 之後就搭車準備同個小學同學睇棒仔演唱會`

系門口企左2個鍾頭先開場-___________________-'

超黑仔! 掛住系到講野; 跟住連黑人系我身邊行過對住我笑都無留意xVx

等到8點30開始

超令既紅館>v<-> 

一路睇一路超high. 身邊d人極度冷靜囉.咩事-v- (成個傻婆咁.v.)

其他果d就唔提咁多啦.

中間talk果度幫小煜興祝生日!~ 呵.

可能因為同佢同1日; 特別開心__ 超感人. 系咁喊-3-

睇到11點幾接近12點到先完.

跟住搭的返屋企*好耐無搭過v3v

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

跟住今日返學收到 3+1份禮物. (果1份系小明送繽紛樂我冇要到)

阿恩送左條唔知手鏈定咩俾我-v- 超長.

跟住澄送左2隻好得意既啤啤=)

軒又送左隻好大既啤俾我` xp.

   

{啡色果隻軒送;粉紅同粉藍澄送}

今年生日日有1 3個人祝福我.

好多謝果d同我講"生日快樂!"既人同送禮物俾我既人=]`

<想睇相既就去facebook啦. Mei Sze>

♥夢醒時分♥:♥2009-07-06 07:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]