之前成日都想放假`
但系到真系放假果陣..
悶死左*_______________*
呢2日系屋企悶到生菇喇!!!
搵人陪下我啦.. 約下我出街.
咩都好啦~ =~
而家連電腦都唔想開.. 已經悶到冇野好做
日日系到狂聽{交換日記}. {吵鬧的沈默}. 同{少了你的房間}
好快比我聽悶架啦..
我呢2日睇左3本小說喇-v-
幾時先放完假牙....