|
|
| ♥2009-06-22♥ |
分類: 未分類 |
今日同左小花同某人出街..
去完葵芳再搭返地鐵旺角-_______-
極度無聊..-v-`
之後去左UA睇翻生朱羅館2
(還可以咁啦..)
搭火車某人勁講gag @v@
笑死了xdd 夾死你!~
好想出耐d街牙~~
小花又要趕住返屋企...
我生日果日你地1定要陪我牙!!!
--------------------------------------------------------------------------------------
<<我是傳奇>>出左喇~!
今次又有小煜solo牙~~~ 超開心滴說=)
7月4,5日演唱會要加油牙!!~
我永遠支持你牙..
|
|
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|