對不起* 我提早放棄了. .
你還記得當初的約定嗎?*
你說過當我一輩子的好友*
怎麼你食言了?*
cmei705
暱稱: ♥`C.MEI ™ }
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客
最新文章
久違了xd.
補補補補`
2010-02-01
笑(:
大家好!

♥2009-12-31♥ 分類: 未分類

 

 

 

2009年的最後一日.

該怎樣說...

 

呃. 今年過得很無奈就對了=3=

 

明年的第1個願望.. 唔好記缺點. {8次無交功課v3v }

其他既.. 今晚12點過後再打xd.

 

 

現在還有很多的功課未完成. 很多都留了在locker.v.

只能說句 :: 無帶腦返學. 抵死 -v-

聽日 0r 後日; 想搵人陪我返學校拎功課=__=" 

 

---------------------------------------------------------------------------

昨天-3-;

先去蚊屋企畫漫畫&彈琴v0v

練了一句{天空之城}xd.

另外畫了貓眼男一名=vv=   無話可說.. 但算是有史以來畫得最美的一幅:p

 很恐怖的感覺-.-

 

 

5點搵細佬放學. 搭車出去樂富探牙嬤. 情況好左啲a0a`

 

 

留到7點30走. 趕返去佢地系大家樂個 "火鍋聚會"

佢地食完野. 陪佢地去周圍行-__-"

 

系咁聽佢地講以前啲野-x- 原來我勁多野都唔知囉! 呵~

 

慧又爆我-.- 勁尷尬v.v

 

煒勁執著xVx 系都話要9點先散.

話因為FB度寫9點先完-v-

 

跟住話影相.佢又話要去大家樂-33-

話因為fb度寫系大家樂聚會. 所以一定要系大家樂影相xd.

 

到最後唔知點解真系聽佢講野. 走去大家樂好樣衰咁影左張相 0v0

個個都無咩點變-v- 但得5個人真有點蠢蠢的感覺=__=

 

 

♥夢醒時分♥:♥2009-12-31 06:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]