|
|
| ♥2009-12-31♥ |
分類: 未分類 |
2009年的最後一日.
該怎樣說...
呃. 今年過得很無奈就對了=3=
明年的第1個願望.. 唔好記缺點. {8次無交功課v3v }
其他既.. 今晚12點過後再打xd.
現在還有很多的功課未完成. 很多都留了在locker.v.
只能說句 :: 無帶腦返學. 抵死 -v-
聽日 0r 後日; 想搵人陪我返學校拎功課=__="
---------------------------------------------------------------------------
昨天-3-;
先去蚊屋企畫漫畫&彈琴v0v
練了一句{天空之城}xd.
另外畫了貓眼男一名=vv= 無話可說.. 但算是有史以來畫得最美的一幅:p
很恐怖的感覺-.-
5點搵細佬放學. 搭車出去樂富探牙嬤. 情況好左啲a0a`
留到7點30走. 趕返去佢地系大家樂個 "火鍋聚會"
佢地食完野. 陪佢地去周圍行-__-"
系咁聽佢地講以前啲野-x- 原來我勁多野都唔知囉! 呵~
慧又爆我-.- 勁尷尬v.v
煒勁執著xVx 系都話要9點先散.
話因為FB度寫9點先完-v-
跟住話影相.佢又話要去大家樂-33-
話因為fb度寫系大家樂聚會. 所以一定要系大家樂影相xd.
到最後唔知點解真系聽佢講野. 走去大家樂好樣衰咁影左張相 0v0

個個都無咩點變-v- 但得5個人真有點蠢蠢的感覺=__=
|
|
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 69 | »
|