今日我同表妹(靜靜),丫哥(志成),丫哥個fd(廉)
本來話出朗豪方影貼紙相
但係最後都係去左銀行中心到影
影出黎都ok架...一個字講哂((靚))
影完之後就俾左丫哥佢地剪同過膠
我就陪我表妹落地鐵站攞con
之後我地四個人去左尖沙咀~((星光大道))玩同埋吹風
真係好開心吖!!
但係有一樣野5開心既係家姐冇去到