今日成日都癡住部電腦過活......
今日訓到5點2先起身
可能因為琴日搭完飛機返來 所以好攰掛
所以先訓到咁耐 哈哈'''' [ 一隻大懶豬 ]
跟住玩玩下電腦 八點幾開始整一個新blog 整到12點幾
都唔知點解整咁耐既....
今朝既時候先發覺 其實當自己諗起一樣野
根本唔可以再一次完完全全咁諗起當時發生既野
不過仍然可以記得當時係咩情況 '''''
可笑既係 到咗十年後自己都仲可以記得究竟當時發生過d咩
琴日發咗個夢 有d恐怖
我夢見自己同班fd搭輕鐵 突然有個fd好cool咁問我
「點解唔落車」 我呆一呆
再望一望出窗先發現我地遲咗落車
之後另外一個女仔fd 成個人home埋來
之後我就醒咗lu'''''''
|