" ♪:*:・PsYHoLOg!sT ・:*:・♪
                     ` 強裝寬容就算累   你不安是我不對。
coco42094
暱稱: ♪:*:・PsYHoLOg!sT ・:*:・♪
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
` 最NeW文章 =]]
2008-11-04
UT完
2008-10-15
2008-10-14
女生為男生不知的生活
牙co話語

當自己一個人在家看電腦
總是一個靜靜的,四周無聲
彿置身於這世界雲層之間
那種感覺會是孤單,會是落莫
時候的你 會否想起一個人呢?!
許答案我都不用想 因為從古至今我也只是想起她
為她送給我一首歌 這闕歌是我倆的寫照

《 當你弧單的時候你會想起誰 》 --- 張棟樑

` e個月的文章 =]
`文章分類筒 =]
全部 (21)
《 心情剖白 》(。◕∀◕。)'' (12)
《 生命話語 》 (1)
《 生活點滴 》 (5)
未分類 (4)
`你的留言 =]
最近三個月尚無任何留言
BeST Fr!eND名單
訪客來囉!!!
最近沒有訪客
b!RThDaY鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


` 哇哈哈 愉快 分類: 《 心情剖白 》(。◕∀◕。...

    今日成日都癡住部電腦過活......

今日訓到5點2先起身

可能因為琴日搭完飛機返來 所以好攰掛

所以先訓到咁耐 哈哈''''  [ 一隻大懶豬 ]

跟住玩玩下電腦 八點幾開始整一個新blog 整到12點幾

都唔知點解整咁耐既....

今朝既時候先發覺 其實當自己諗起一樣野

根本唔可以再一次完完全全咁諗起當時發生既野

不過仍然可以記得當時係咩情況 ''''' 

可笑既係 到咗十年後自己都仲可以記得究竟當時發生過d咩

琴日發咗個夢 有d恐怖

我夢見自己同班fd搭輕鐵 突然有個fd好cool咁問我

「點解唔落車」 我呆一呆

再望一望出窗先發現我地遲咗落車

之後另外一個女仔fd 成個人home埋來

之後我就醒咗lu'''''''

 

 






訪客留言 (返回 coco42094 的日誌)


coco42094 於 2008-08-02 01:02 AM 發表:
哈哈,好似我記得有Tissue,同有Leo,仲有一個男仔我唔記得係邊個lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxcroz 於 2008-08-02 12:55 AM 發表:
那是什麼夢-33-""
奇怪的說-3-

路人小空
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]