今日去BBQ 兩場
一場2點至9點係元福教會 一場係7點至11點半 係班會
一開始去到玩職業game 果到ok 開始投入去e個團體
and then 我地燒咗一陣野食 不過燒得唔多 係到係咁傾我地下場d野
正打算屈機中...
之後落去沙灘玩 馬嬲搶球 一開始玩就好靜
但後來榮哥話做咗馬嬲就冇得換番入去
之後愈玩愈多人 最後當有人攞住個波 d馬嬲就會好像禽獸咁撲埋去
超好玩 超好笑 之後我地仲屈莫c機
我地成班馬嬲好細聲數 一 二 三 四 五 之後將個波比咗莫c 最後當然成班禽獸撲落佢到喇
哈哈 要贏竟要屈機 哈哈哈哈
跟住我地玩數字球 我不經不覺輸咗兩球
之後Tissue3獲 要接受e個水攻擊 我地做fd當然要撐佢喇
so 我地三個陪佢比人一齊淋 哈哈
NexT 到我輸 佢地毫無疑問 都要陪我淋喇
哈哈 我個身已經全濕喇 之後我諗住一跑埋攬住惠明
點知佢一手將d沙 灑曬落我口落 比佢激死""""
之後 玩多一陣 就做咗快閃黨 走先
because 班仔已經到咗 so 要買野食lu
之後同班仔玩都ok既 我係咁追住大波囉
佢個死野 成日走折徑 搞到我追唔到佢
我仲要攞住好多冰 好凍嫁""""
哈哈 不過好開心 可以一大班人 一齊燒野食
因為 佢地難得咁齊人 所以我好好開心
一大班人 仲有心下年一定keep到一齊
就算結果唔得 都只要佢地有心 我都覺得好高興
不過 還是祝他們 前程錦繡喇
|