今日終于考完所有科目*
其實自己有幾顆都抱著肥佬的心態*
因為實在無可能可以答卷*
今日其中一份卷只是用了45分鐘就finish了*
其余的一小時十五分鐘都是用來補眠*
自己都覺得浪費緊自己的時間·青春·金錢*
今日12點放學後同了班上的男同學一起去MK shopping呀*
主要是男同學們要購買新年的衣服*
我只是在旁比意見,有個男仔好聽我意見*
距好快就用了500幾蚊買衫了*
個男仔外表比較成熟,所以我想幫距轉look呀*
5再系一個伯伯feel,同距轉番適當的年齡個look*
但是有些男仔話我選擇的衣服不合適距*
他們都不明白我的用意,唉,好down呀*
有個男仔都用做500幾蚊去購物呢*
但是有距系選擇了,再問我意見好不好*
距話我有部分好似距前女友,嘻嘻*
每個女仔都有相似噶啦,廢話*
今日同班男仔都行左好多地方*
但好多都系毫無目的去行*
真是不明白在街上一大班的男仔是抱著什么去行街的*
聽日距地話去踩單車,我都會一齊去呀*
好內都無踩啦,期待ing···
今日就到此吧,Aloha~!
|