05 - 01  ●||★★ 1月5日的日記-早知我都走呀!     ||*

今日番11點呀*

8:15am先起身,又賴床啦*

自己搞左7點起床的*

但是比我關左之後繼續訓過*

我起身噶時候媽媽都差不多食完早餐*

距要趕住返工,所以我都無叫距煮早餐比我啦*

我自己梳洗好之後就開電腦*

開電腦都要一段時間噶*

然後我就入廚房開始工作啦*

首先執左琴玩洗好的碗碟入碗柜*

然後洗左媽媽今天煮早餐及食早餐的用具*

跟住自己開爐煮早餐*

我今日煮日本烏冬呀*

煩到嘔,煮左一陣又要過冷河*

食個烏冬都這么多野做*

跟住我又要煎雞蛋做拌菜*

搞東搞西的都無了我一段時間*

到煮好,食烏冬的前一刻我還要飲杯鹽水*

因為我前排看了報紙*

話早上一杯鹽水晚上一杯蜜糖水會對人好好*

所以我現在每天都進行這個習慣*

飲完鹽水啦,終于可以開餐*

跟住我開始看下一站幸福*

看到9:30am就拿番D碗入去洗*

洗完,再去換衫,執好D眼耳口鼻*

10點我就出門口了*

平時都10:30am才出門口*

今天因為要拿系大陸影噶相去曬*

所要就早少少出門口啦*

去完曬相鋪就真真式式甘去番學啦*

早上只是上一科,就是普通話*

Miss剛剛由距北京老家回來*

買了很多手信比我地*

距話每人只可以拿2件,但是我自己拿了8-9*

因為有好多種味呀,所以不拿不得*

哈哈,好在當時有大部分人沒番*

如果不是就弊加超啦*嘻嘻~!

下午是上WE堂,全世界人都不想上噶堂*

及明天有個重要的考試,所以三分之一的人都走了*

今堂又係做past paper*

早知系甘我都走啦*

因為第二日可以拿番份野番屋企翻譯曬才做都沒遲*

及分數比你當堂去做還要高呢*

氣死我啦,我今次又要好低分啦*

放學想住去佐敦拿D野噶*

考慮到明天的考試,及自己一點都沒溫過*

最後都是選擇回家溫書*

PS:這么冷的天氣很想有個人抱住給自己溫暖*

但自己還在等待及尋找中呀~!

Aloha~!




●// « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links