今日番11點呀*
8:15am先起身,又賴床啦*
自己搞左7點起床的*
但是比我關左之後繼續訓過*
我起身噶時候媽媽都差不多食完早餐*
距要趕住返工,所以我都無叫距煮早餐比我啦*
我自己梳洗好之後就開電腦*
開電腦都要一段時間噶*
然後我就入廚房開始工作啦*
首先執左琴玩洗好的碗碟入碗柜*
然後洗左媽媽今天煮早餐及食早餐的用具*
跟住自己開爐煮早餐*
我今日煮日本烏冬呀*、
煩到嘔,煮左一陣又要過冷河*
食個烏冬都這么多野做*
跟住我又要煎雞蛋做拌菜*
搞東搞西的都無了我一段時間*
到煮好,食烏冬的前一刻我還要飲杯鹽水*
因為我前排看了報紙*
話早上一杯鹽水晚上一杯蜜糖水會對人好好*
所以我現在每天都進行這個習慣*
飲完鹽水啦,終于可以開餐*
跟住我開始看下一站幸福*
看到9:30am就拿番D碗入去洗*
洗完,再去換衫,執好D眼耳口鼻*
10點我就出門口了*
平時都10:30am才出門口*
今天因為要拿系大陸影噶相去曬*
所要就早少少出門口啦*
去完曬相鋪就真真式式甘去番學啦*
早上只是上一科,就是普通話*
Miss剛剛由距北京老家回來*
買了很多手信比我地*
距話每人只可以拿2件,但是我自己拿了8-9件*
因為有好多種味呀,所以不拿不得*
哈哈,好在當時有大部分人沒番*
如果不是就弊加超啦*嘻嘻~!
下午是上WE堂,全世界人都不想上噶堂*
及明天有個重要的考試,所以三分之一的人都走了*
今堂又係做past paper*
早知系甘我都走啦*
因為第二日可以拿番份野番屋企翻譯曬才做都沒遲*
及分數比你當堂去做還要高呢*
氣死我啦,我今次又要好低分啦*
放學想住去佐敦拿D野噶*
考慮到明天的考試,及自己一點都沒溫過*
最後都是選擇回家溫書*
PS:這么冷的天氣很想有個人抱住給自己溫暖*
但自己還在等待及尋找中呀~!
Aloha~!
|