今日好早就番學啦*
番9:00呀,陰公*
第一天上噶系個人成長課程*
堂上玩了一個小遊戲*
就系用幾樣噶物資去包住一隻蛋*
然後由高空墮下,若沒有爛噶就勝出*
我地分成4組,而我自己個組系全部女仔*
其他組噶都有男仔*
我自己個組好快就做完,還創了一句口號*
好搞笑羅!口號系<我地繼續,一碌木>*
我同有個女仔講噶陣講得好搞笑炸*
都沒一組出去報告只蛋叫咩名*
點解會用個個設計個陣,我都不斷想住個個口號*
系度笑,真系講5出野*
全班都看住我系度傻笑,不過距地知道我笑咩噶*
到左比賽啦,有一組其實可以win的*
但是距地解開包住只蛋個D材料噶時候*
一不小心插穿左只蛋,變成了失敗*
其餘兩組都裂開左,唯得我自己個組系完整無缺*
哈哈,我覺得自己每次系邊一組都會帶來好運*
系camp個度系,系這些小組都是*
自己好有成功感呀*哈哈,有少少自大添*
Ps:前個星期阿姨距地落坐香港探親*
臨走個陣買左D燕窩比我媽媽*
我媽媽燉左比我地全家食*
我系食得最多個個,因為燕窩噶口感好過癮*
在此多謝阿姨!你燉左食沒呢?
|