近幾日都無寫日記啦*
因為自己個生活真系平淡左好多*
無以前中學時期甘精彩*
日日都下上課,落課,翻屋企*
其余時間都系系屋企整理下筆記呀*
看下電視,玩下電腦甘*
唉…學左倉頡甘內都無去練過*
怎算呀?自己感覺好多野做*
當夜晚一旦比阿哥霸左部電腦之後*
全部工作就會癱瘓,什么都起不了經*
就系專注甘看電視,其實甘樣落去我覺5好*
會累左自己的學業,及自己噶良心好過意5去*
媽媽話我瘦左好多呀*
自己減肥都算成功呀,及自己都無刻意去話5食野*
讀書噶壓力,每日上樓梯噶辛苦,及天天洗校服*
5瘦就假啦…我自己覺得身體好似殘左好多*
整個人看起來無咩神*整日都含入半睡狀態*
有咩方法系可以令個人清醒狀態?help me>.<
今日就到此為止啦,Aloha~!
|