29 - 09  ●||★★ 9月29日的日記-想不到個標題呀*     ||*

近幾日都無寫日記啦*

 

因為自己個生活真系平淡左好多*

 

無以前中學時期甘精彩*

 

日日都下上課,落課,翻屋企*

 

其余時間都系系屋企整理下筆記呀*

 

看下電視,玩下電腦甘*

 

學左倉頡甘內都無去練過*

 

怎算呀?自己感覺好多野做*

 

當夜晚一旦比阿哥霸左部電腦之後*

 

全部工作就會癱瘓,什么都起不了經*

 

就系專注甘看電視,其實甘樣落去我覺5*

 

會累左自己的學業,及自己噶良心好過意5*

 

媽媽話我瘦左好多呀*

 

自己減肥都算成功呀,及自己都無刻意去話5食野*

 

讀書噶壓力,每日上樓梯噶辛苦,及天天洗校服*

 

5瘦就假啦我自己覺得身體好似殘左好多*

 

整個人看起來無咩神*整日都含入半睡狀態*

 

有咩方法系可以令個人清醒狀態?help me>.<

 

今日就到此為止啦,Aloha~!




●// « | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links