今日7:00am就起身啦,陰公*
為乜…為阿哥同媽媽去M記買早餐*
唉...出到去周街都系學生*
即刻想起自己做學生噶日子*
超懷念呀中學套校服T^T*
買完都即刻番屋企啦*
費事越望越傷心*
11:40am出MK看戲*
看洪卓立個套<很想和你在一起>*
我覺得好sweet,好看程度我覺得可以啦*
但好好看就講5上*
洪卓立好靚仔呀,陳家樂好成熟穩重呀^^
跟住就去左花園街換衫*
因為前日去買左件衫,但是著上身就一般*
跟住就拿去換羅*
其實我知道用這個原因去換我都覺得不好嘎啦*
但是我無可能浪費左件衫噶瑪*
我入到去間鋪個度,同個收銀阿姨交代之後就開始選過第二件啦*
不過個個阿姨好惡呀*
我看到距眼神,整個人都震曬*
我好快選完就走左啦*
出到去都沒平伏番噶緊張*
全身都震緊,唉…下次我系個間店買野真系要好謹慎*
跟住就去拿埋D印花就番屋企啦*
雞貞同班長系我屋企玩了一陣就散了*
甘就一日啦,明天就開學禮了*
話甘快就要開學啦*
Aloha~!
|