琴日中午放學後,有兩個人去左我屋企*
一個系班長,一個系同鄉*
同鄉是來還錢給我,及看衫*
而班長就是拿手信我的*
她的手信系長洲買番來比我的*
我覺得好得意呀,好靚*
好有民族feel呀,嘻嘻*
真系多謝曬你的一番心意及好意*
我相信大家都知道今日系中秋節呀ho?
有邊個5知的請舉手*
我話比你知,嘻嘻*
系泥度我祝大家中秋節快樂*
人月兩團圓呀,Aloha~!
2009-10-03 09:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Articles