今日無堂上,所以就放假一天*
到左中午,約左以前D朋友食飯*
她們現在讀緊F.6*
但是我們有批人已經到左餐廳*
打電話比F.6噶人*
才知道她們趕5切同我地一齊食飯*
從而令整餐番失去了意義*唉…
食完飯撞到小蘭同豬芬放食飯*
見到小蘭同豬芬一套校服look噶打扮*
真是整個人都不同了,成熟左好多*
多左D女人味及斯文左*
還給我一種感覺,就是專業*
同距地傾左幾句就走左啦*
買左少少野就回家去了*
回到家好無聊,只是上網,翻譯而已*
3點幾想住出去買過對番學鞋噶*
但是我老豆話我,買埋甘多鞋無地方擺*
跟住我自己就知道咩事,所以打算5去啦*
到左4點幾,媽媽問我去無*
其實自己好想去行下街,甘就無望老豆面口*
跟住媽媽出左去啦*
去到西九龍某間鞋店個陣*
入去都試左幾對,但是都系5合心水*
跟住同個老細講左自己雙腳的遭遇*
距好心到叫我拿個兩對鞋比距整整*
當時我地無想住幫親距*
但距都照開口幫我*
距仲問我系沒急著*
如果系噶話,可以當時回家拿比距都可以*
唉…難得還有這么好噶人*
當時心里十分感動*
距都鄧我雙腳的傷勢感到心痛*
最後我同媽媽都幫親距買左兩對鞋*
行左陣添甘就走回家啦*
今日就到此吧!Aloha~
|