今日帶著傷痕蕾蕾雙腳上學去*
第一堂系學一種新噶打字*
唉…我覺得那種打字法就已經煩了*
記很多野呀,打字都記甘多野*
唉…跟住上完打字就上會計*
有今日早上開始我就問班上每一個同學拿MSN*
系會計小休個陣就問埋其他人拿啦*
問完有個女仔之後有個男仔剛剛買完飲料回來*
我當然即時問埋距拿MSN啦*
我估5到距留意到我大拇指傷左*
其實系上會計堂已經流過血*
但是我見傷口都不是好大及好快停止左流血就無理距啦*
不過個個男仔只是過眼就發現了*
我當時都話5緊要,但是距都系即刻拿塊膠布出來比我*
隔離D女仔系度嘩然…噓聲作勢,哈哈*
今天都算是蜜運的一天吧*
雙腳無左一塊皮呀,唉…*
做咩鞋都5得…唯有著拖鞋才可以*
救命!
今天就到此啦,Aloha~!
|