其實我無買成第三對鞋*
而我今日著個對平底鞋系我中學著噶番學鞋*
著左對番學鞋之後行路碰到個傷口都無甘痛*
真是要謝天謝地^^
今日著左裙,所以著個對鞋都不會感到怪怪*
及我真系覺得著裙年輕好多*哈哈
今日還有一件事添*
就是落雨呀,多么的不方便呀*
左手拿遮,右手拿書,右肩咩袋*
自己好似一個衣架甘,什么都掛滿曬*
不好*討厭下雨天呢><
今日上左一科普通話,上左一科英文商業傳意*
普通話個個老野好搞笑羅*
距一時用下普通話,一時用下白話*
好似D用白話講緊普通話噶人*
到左英文商業傳譯,我地個個阿sir因為去左看醫生*
所以遲左來,跟住有個阿Ken sir去代左距一堂*
距講左個經歷出來,又系笑到我地碌地*
話說距沒開始教書之前,距系一間公司做經理*
跟住請左個大學生女仔做助理*
第一日返工,Ken sir叫個助理去fax D野去對家公司*
甘個個助理就去Fax羅*
過左15分鐘,對家公司打電話來問Ken sir點解fax甘多次同一份文件*
跟住Ken sir當時都5知發生咩事*
求其拿左個籍口來同對家公司講就掛線了*
之後距出去看下做咩會甘啦*
距見到個個新助理還在Fax機面前*
不斷重復一個動作,一份文件去Fax*
跟住Ken sir問距點解Fax甘多次*
個個新助理話我仲沒fax到張紙比對方*
看到這里,大家明白個笑點系邊度沒?
個新助理原來系5識用Fax機噶*
距以為fax 機可以把整份資料比左人*
而不會彈番出來*距甘樣真系超低能,勁搞笑*
以上那個新助理就是香港人所講的高分低能噶人*
高分低能就系話一個人讀書好叻*
但系距在社會工作系一個無腦噶人*
可以說系一個蠢到加零一*
今日都算是開心愉快的一天*
Aloha~!
|