21 - 09  ●||★★ 2009-09-21     ||*

今日又是一星期的開始*

11:00am才上第一堂課*

沒去番學之前系屋企都做左好多野*

首先開電腦去管理3個農場,一個車場,一個奴隸*

跟住就開始左現實噶野*

1.煲水,2.洗碗,3.掃地,4.抹地,5整理所有亂左噶東西*

日日都是做以上的指定動作,別無他選*

跟住就整理英文上課噶筆記*

到左10:45am就開始執書包,準備番學*

到左11:20am就出門口啦*

自己今日好似唔知點甘*

到左太子站其實我要轉車*

但我當時都呆左系度*

靈機一閃先醒起*

即刻走出車廂,過對面月專車*

去到就番學校啦*上完堂就即刻出去買飯啦*

買完飯,行番去覺得好遠呀*

2:00pm會計堂,自己好專心去做,不斷做*

小息都系度做,D人都系度話CoCo姐好勤力喔*

其實我自己5想浪費一分一秒噶時間*

所以我要系堂上盡勤力*

放學都系我同詹冰第一個出門口先*

我地走到無幾遠老師對距地5知講左D*

顯得我的好似好5群甘*

其實早D走都應該噶*

因為個天好似想落大雨甘*

放學之後我要去MK交收噶*

但是見落雨就叫詹冰代我去炸*

番到屋企就真是覺得整個人很累啦*

不過我都找緊時間看<福氣與安康>*

因為好好看,好sweet呢,嘻嘻*

明天要上我最討厭噶英文堂*

又要下地獄啦!




●// « | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links