今日又是一星期的開始*
11:00am才上第一堂課*
沒去番學之前系屋企都做左好多野*
首先開電腦去管理3個農場,一個車場,一個奴隸*
跟住就開始左現實噶野*
1.煲水,2.洗碗,3.掃地,4.抹地,5整理所有亂左噶東西*
日日都是做以上的指定動作,別無他選*
跟住就整理英文上課噶筆記*
到左10:45am就開始執書包,準備番學*
到左11:20am就出門口啦*
自己今日好似唔知點甘*
到左太子站其實我要轉車*
但我當時都呆左系度*
靈機一閃先醒起*
即刻走出車廂,過對面月台專車*
去到就番學校啦*上完堂就即刻出去買飯啦*
買完飯,行番去覺得好遠呀*、
2:00pm會計堂,自己好專心去做,不斷做*
小息都系度做,D人都系度話CoCo姐好勤力喔*
其實我自己5想浪費一分一秒噶時間*
所以我要系堂上盡勤力*
放學都系我同詹冰第一個出門口先*
我地走到無幾遠老師對距地5知講左D咩*
唉…顯得我的好似好5群甘*
其實早D走都應該噶*
因為個天好似想落大雨甘*
放學之後我要去MK交收噶*
但是見落雨就叫詹冰代我去炸*
番到屋企就真是覺得整個人很累啦*
不過我都找緊時間看<福氣與安康>*
因為好好看,好sweet呢,嘻嘻*
明天要上我最討厭噶英文堂*
又要下地獄啦!
|