今日番9:00am*
我同哥哥一齊出門口,一齊落地鐵站*
第一次炸,從來沒試過呢*
番到學校,自己就開電腦去打理所有農村,車場,動物園及好友買賣*
第一堂系打字堂,今堂要測字速*
上堂其實已經測過,但是我pass5到*
今堂我練習個陣pass到,到左真正測個陣都ok埋*
真系要謝天謝地啦*
會計堂,又是小測,但始終自己都是沒溫書*
有個地方都是白白去失分呢*Shit><
今日上會計堂個陣有兩個女仔說話上有暗鬥的味道*
全班以為有戲看啦,最後都是空歡喜一場*
希望下次真是鬥得成啦,番學真是太悶啦*
無D野看下都好無引*
11月我終於可以番大陸啦*
太好了,我恨之不得啦*
因為我要返去剪頭髮啦*
拿貨啦,探下D朋友仔*
今日就到此啦,Aloha~!
|