計埋今日,還有10天就HKCEE了*
但是我今日上午溫了幾小時書之後*
同媽媽落去商場間茶餐廳食完飯之後*
就由1點幾訓到6點鐘*
感覺好爽,但是自己好內疚*
因為浪費了這些時間在一些不應做的事上*
其實自己心情好緊張*
但是講比媽媽知,媽媽話我不似*
距覺得我都不放會考在眼里*
她真是不了解我,有誰會了解我呢?
今日就講咁多啦,Aloha~!
2009-04-11 06:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Articles