今日考Econ呀嘛*
在問答個度都ok啦*
出貓都拿番5分回來*
MC好難羅,有好多都系考撞的*
跟住考完Econ要隔45分鐘才考英文口試*
我同班長距地系禮堂噶前堂個度一路食野*
一路就系度傾計及開玩笑*
都好開心下噶*因為每個人都有好搞笑噶野*
跟住到左12:15pm就上番去5樓開speaking啦*
今次系由後面開始考*
我號數好前,所以我系最尾一組考*
一定等到1:30pm才輪到我地組*
英文小組討論都沒問題噶*
但是到組part2噶時候我就死機啦*
因為小組討論個條問題系收風收番來的*
但是part2個條問題系無得收風*
所以無準備系第一啦,而最重要的就是聽5明題目講咩*
甘就對住老蔡無言以對了*
我個組到左part2有3個都是無言以對的*
最辛苦的關都終於過完啦*
現在剩下的都是要背好多野噶科目*
跟住隔1個月就去會考啦*
時間真是快過,不知自己個陣會點呢*
認然是一個謎呀*
今日就講到這里啦*Aloha~!
|