11 - 03  ●||★★ 3月11日的日記-無 言 以 對 *     ||*

今日考Econ呀嘛*

在問答個度都ok*

出貓都拿番5分回來*

MC好難羅,有好多都系考撞的*

跟住考完Econ要隔45分鐘才考英文口試*

我同班長距地系禮堂噶前堂個度一路食野*

一路就系度傾計及開玩笑*

都好開心下噶*因為每個人都有好搞笑噶野*

跟住到左12:15pm就上番去5樓開speaking*

今次系由後面開始考*

我號數好前,所以我系最尾一組考*

一定等到1:30pm才輪到我地組*

英文小組討論都沒問題噶*

但是到組part2噶時候我就死機啦*

因為小組討論個條問題系收風收番來的*

但是part2個條問題系無得收風*

所以無準備系第一啦,而最重要的就是聽5明題目講咩*

甘就對住老蔡無言以對了*

我個組到左part23個都是無言以對的*

最辛苦的關都終於過完啦*

現在剩下的都是要背好多野噶科目*

跟住隔1個月就去會考啦*

時間真是快過,不知自己個陣會點呢*

認然是一個謎呀*

今日就講到這里啦*Aloha~!




●// « | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links