今日星期一,又可以再見番我班的兄弟姊妹*
其實我很喜歡school的生活*
無憂無慮,每日都可以見到可愛的老師們*
悠閑的生活高快就結束啦*真是不舍得*
今日上老馬堂個陣距講左好多搞笑噶野*
但是我真系感覺到距5舍得我地羅*
今日補習提前左,所以我都沒有回家換衫*
咁就系school行行企企到4:15pm同埋詹冰去補習啦*
一補就補到7:10pm先放,勁辛苦*
放左之後就番屋企啦*一路行去旺角MTR個陣個身超震羅*
因為當時落緊微微雨啦*又有風喔*
我今早出門口個陣無著冷衫出門口*
一陣震到落左去地鐵站個陣先無震*
跟住番到長沙灣個陣喳喳淋去大快活買左個飯就回家去了*
番到屋企整個人謝曬,虛脫一樣*
春天,真是不好。Aloha~!
|