16 - 02  ●||★★ 2月16日的日記-春天,不好*     ||*

今日星期一,又可以再見番我班的兄弟姊妹*

其實我很喜歡school的生活*

無憂無慮,每日都可以見到可愛的老師們*

悠閑的生活高快就結束啦*真是不舍得*

今日上老馬堂個陣距講左好多搞笑噶野*

但是我真系感覺到距5舍得我地羅*

今日補習提前左,所以我都沒有回家換衫*

咁就系school行行企企到4:15pm同埋詹冰去補習啦*

一補就補到7:10pm先放,勁辛苦*

放左之後就番屋企啦*一路行去旺角MTR個陣個身超震羅*

因為當時落緊微微雨啦*又有風喔*

我今早出門口個陣無著冷衫出門口*

一陣震到落左去地鐵站個陣先無震*

跟住番到長沙灣個陣喳喳淋去大快活買左個飯就回家去了*

番到屋企整個人謝曬,虛脫一樣*

春天,真是不好。Aloha~!




●// « | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 687 | » ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links