今日唔使早會但係都早番...想番去玩....以前唔僧想番學架,呢家越黎越想...太好喇=3=b!兩堂英文之後中文....小息後HE,開心都死,終於有得上!!!之前前半班D人話個Miss好鬼惡,但係完全唔覺=.=....唔識整留低整....又唔係罰個隻啵,做完就走得=.=....lunch要早番....IH,俾呀sir話到死死下,快少少...放學....做IH打機訓教.....