哈哈
我翻黎啦
but me 好想去 zzzzzzz.........
so 我唔打甘多
88
哈哈哈哈
終於考完啦
可以上網
嘿嘿
4月1號翻大陸
4月7號先至翻hk
好想快d到個一日..........................
呵呵
唔好意思
this個月都唔寫得qooza
留cm
今日超黑仔囉
呀爸叫遲左我起申
餃到我得十分鐘時間就要出門
搭車個陣先至吾記得帶字查同運動服
個Miss潘都有病既
女童軍(家長日)前一日先知去吾到
打電話比佢-無人聽
打算同佢講去唔到女童軍
點知無人聽
第二日打比佢又係無人聽
今日返到學校
就話要留中央一個星期
同佢解釋
話前一日先知去吾到
打比你無人聽
到吾得