| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2008-07-12 |
分類: 未分類 |
今日,我8點幾起床!
見都老豆俉洗返工,
好開心!
又可以同家人吃飯同行街,
好內冇同家人吃飯,
之後媽咪馬上整早餐,
一邊吃早餐,一邊傾今日的行程,
老豆話今日特登放假去行街吃飯同買電話,
順便買電話俾阿媽同我,
*明天再寫。

|
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
| 2008-07-11 |
分類: 未分類 |
今日,我去番學,
好happy啊!
可以係學校玩棋!
啊!cc棒入左信義!
公喜佢!
義我!
我只有五年級!(哈哈)
小如就槮!
讀左俉好的學校!
唔講啦!
我好忙!
要逋習!

|
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
去學校玩遊戲!>_<  |
分類: 未分類 |
今日我2:00去學校玩遊戲,
我用10元買公仔,
我在2:05分遇見瑩瑩佢地,
但是CC棒無妮!
我體左兩分鐘的表演覺得好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好難體!
我玩完又玩,玩完又玩。
我是3:45分用14張票來得22份禮物!
我上次要考試沒空去寫sorry!
|
2008 年 5 月 30 日 星期五  |
| Shining |
分類: 未分類 |
| 今天,
7:00起生,
下午,上中主任堂,
我俉小心咳,
佢就叫我起生,
好俉開心!
放學去薄習,
Cc棒又俉洗去!
拜拜!
我有我的 我的最愛 黑糖瑪奇朵 中國話 超喜歡你 不得不愛 我愛黑澀會 Shining Kiss
123木頭人 我們之間 出神入化 夏日初體驗 怎麼辦 只對你有感覺 大豬頭 |
2008 年 5 月 26 日 星期一  |
happy  |
分類: 未分類 |
今天9:00a.m.起珊!
去簿習!
1:00走人(-3-)
好~好無聊!
然後去CC棒家!
當然吃反啦!
唔通吃屎!
然後去我家聽歌!
在溫D.R.(默書)!
6:00去吃壽司!
8:00去人!
日子就姐什無聊!(>-<) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|