cocolokman : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
HEY...EVERYBODY~~
HI~~~
WHO WANT TO TALKING TO ME??
I'LL WELCOME~~
我 的 資 料

暱稱: #樂文#
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2011-06-18
2011-03-25
2011-02-09
2011-01-30
2011-01-21
日 誌 分 類
全部 (253)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Hilda
lai
樂文*~
日 誌 統 計
文章總數: 253
留言總數: 214
今日人氣: 1
累積人氣: 8077
RSS Feed
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天
好痛..嗚~~

今日~~~

都係留番在屋企....因為實在太熱喇~~~*__*

由六點開始就訓唔到...隔兩星期左右...就會有一次....甚至兩次....

不但頭痛.....隻眼又腫痛......個頭好似瘀左咁.....好痛~~~

成日都係咁......好辛苦.....屋企人都叫我去睇醫生.......

但我唔想.....可能近排頻密了點~~~~

忍啊~~忍啊~~~

我要恭喜我既表妹......因為佢入到了第一個志願了....令到我都好開心~~~~^ v ^

替她開心呢~~~我也要以她為學習既目標~~~~

早上.......繼續睇果本中國歷史書~~~~

中午........吃過飯後.......同媽媽落街買野......

買完之後.....繼續做一些課外練習~~~

今日好辛苦......個頭同隻眼都好痛......

訓又訓唔到......成個早上都係坐同企.....跳也跳不到~~~

加油~~~努力喇~~~嗚......永不放棄~~~

下午.....就看了一會電視.......係有關歷史.......

其實我都幾喜歡歷史.....因為看的話...

就能清楚了解以前歷史......

嗚.....媽媽同姐姐鬧架了........希望佢地能夠和好吧~~~~

下一年一定要努力d....因為我真係退步了許多~~~

為了鞏固和增進我既知識......由現在開始....一定要努力~~~

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cocolokman 的日誌)


fong_happy 於 2009-07-09 08:41 AM 發表:
c0mm3nT` :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cathysze1016 於 2009-07-09 12:34 AM 發表:
加油喔...
痛既就睇醫生la..依加流感都幾嚴重...哈哈
暑假仲睇呢d書..冇你咁好心機...
不過..Sup^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heiman200 於 2009-07-08 06:30 PM 發表:
cmcm..-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



apple537 於 2009-07-08 10:03 AM 發表:
c0mmenT:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]