唉~~今個新年轉眼間就過去了~~~
但就只係拜了一次年.....
而年初一,二,三都是在家中渡過~~~
今次既假期有好多功課....做也做不完~~
尤其係數學....好像做也做不完~~~
之前同屋企人出街...用了兩張書券買了兩本小說.....
我覺得應該好好看~~~因為個書名好好聽~~
應該係一個好感人既故事...但應該唔會係一個生離死別既故事吧~~~
姐姐只係買左一本書...哈哈..好想要埋佢既書券~~~~
好貪心呢....呢排的確少了做運動.....
係時候要keep 下 fit了~~~
否則就肥了許多~~~
哈哈...其實已經肥左~~~~
分類: 未分類 |