cocolokman : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
HEY...EVERYBODY~~
HI~~~
WHO WANT TO TALKING TO ME??
I'LL WELCOME~~
我 的 資 料

暱稱: #樂文#
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2011-06-18
2011-03-25
2011-02-09
2011-01-30
2011-01-21
日 誌 分 類
全部 (253)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Hilda
lai
樂文*~
日 誌 統 計
文章總數: 253
留言總數: 214
今日人氣: 4
累積人氣: 8072
RSS Feed
2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天
2009-08-31

都好耐冇打blog~~~打番星期六和日既野....

......星期六....8月29日....晴+雨

今日....吃過早餐...姐姐話佢好頭痛.....好似發燒咁~~~

我問她為什麼會頭痛......她也不知道....

大清早......雖然冇咩野做~~~但都冇浪費d時間....

最後都用左d時間去預習~~~

到了十一點左右.....就換衫出街~~~

呢排好似成日出街....同媽媽去到附近既茶餐廳吃午飯~~~

吃了楊州炒飯~~~~好吃好吃~~

之後.....就搭小巴到達屯門~~~

由於親戚不在家....所以去了海翠花園既商場行行....

上到家.....食左朱古力雪條...

晚上吃了冷麵.....

琴日....8月30日

早上去了粉嶺游水.....

游了600米自由.....800米蛙式.....400米背泳

中午左右...去了深水涉探親

之後同表妹玩~~~

不過好熱.....可能是冇冷氣既關係~~~

好熱.....


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cocolokman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]