今日終於可以訓耐一點喇~~~
但好似仍然係精神唔夠~~有一雙大大既黑眼圈~~~~
唉......自從開學之後沒多久就好冇精神了~~~~
而且開學未夠十日.....就已經開始要測驗~~~~
不過我就覺得咁都唔錯~~~第一次就好似熱身一樣~~~
之後就要再加油~~~~
幸運的是今個星期沒有太多功課.....
所以多了時間溫書~~~下個星期要測驗.....
又怕到左下個星期會唔記得~~~
因為聽日游水.....所以怕做完劇烈運動之後會唔記得~~~~
但總之有努力就行了~~~
不過呢掛就成日同家姐鬧架了~~~~
其實我之前係因為佢好似成日都唔放我在眼內~~~~
好似當佢既朋友係親人多過當我係~~~
有時真係好唔開心.....感覺到有時好似冇人關心咁~~~
好失落.....雖然我知道佢講既野真係唔係有心傷害我.......
但我聽左之後真係好唔舒服~~~~哭~~~
當時既心情真係好似跌入谷底咁~~~
不過我就覺得屋企人講既話係正確的~~~
因為大家始終都係一家人.....應該係耍融洽相處~~~~
因此經過這次之後....我一定會同屋企人好好相處~~~
最後.....我耍同我姐姐講一句對不起啊~~~
分類: 未分類 |