cocolokman : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
HEY...EVERYBODY~~
HI~~~
WHO WANT TO TALKING TO ME??
I'LL WELCOME~~
我 的 資 料

暱稱: #樂文#
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2011-06-18
2011-03-25
2011-02-09
2011-01-30
2011-01-21
日 誌 分 類
全部 (253)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Hilda
lai
樂文*~
日 誌 統 計
文章總數: 253
留言總數: 214
今日人氣: 7
累積人氣: 8075
RSS Feed
2010 年 9 月 11 日  星期六   晴天
2010-09-11

今日終於可以訓耐一點喇~~~

但好似仍然係精神唔夠~~有一雙大大既黑眼圈~~~~

唉......自從開學之後沒多久就好冇精神了~~~~

而且開學未夠十日.....就已經開始要測驗~~~~

不過我就覺得咁都唔錯~~~第一次就好似熱身一樣~~~

之後就要再加油~~~~

幸運的是今個星期沒有太多功課.....

所以多了時間溫書~~~下個星期要測驗.....

又怕到左下個星期會唔記得~~~

因為聽日游水.....所以怕做完劇烈運動之後會唔記得~~~~

但總之有努力就行了~~~

不過呢掛就成日同家姐鬧架了~~~~

其實我之前係因為佢好似成日都唔放我在眼內~~~~

好似當佢既朋友係親人多過當我係~~~

有時真係好唔開心.....感覺到有時好似冇人關心咁~~~

好失落.....雖然我知道佢講既野真係唔係有心傷害我.......

但我聽左之後真係好唔舒服~~~~哭~~~

當時既心情真係好似跌入谷底咁~~~

不過我就覺得屋企人講既話係正確的~~~

因為大家始終都係一家人.....應該係耍融洽相處~~~~

因此經過這次之後....我一定會同屋企人好好相處~~~

最後.....我耍同我姐姐講一句對不起啊~~~


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 cocolokman 的日誌)


Fongyinting 於 2010-09-23 04:40 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



franky1993 於 2010-09-12 07:53 PM 發表:
cm
我已經因$左一次書聽日都要默!!
不過大家一齊努力啦!!
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]