| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

一般開針囉' |
|
今日六點半起左身喇~
跟住大概七 點鐘出門口~
返到學校就見到李康明..蔡燕珊同埋鄭璇玉喺到~
行到去就喺見到李康明海皇粥店啲粥囉~
跟住我就叫咗鄭璇玉陪我去買炒河食囉~
我同咗鄭璇玉上咗課室先~
今日第一節考概喺英文作文~
跟住我作完文之後~
我喺我筆袋堶戛陶﹞憒惇P出黎玩遊戲~
跟住又俾misslam收咗~
跟住我又囉錢包出黎睇下我自己正返幾多錢~
跟住misslam問我做咩野~
我真喺想同佢講關你咩事~
跟住我又喺問題卷後面畫公仔~
跟住misslam有走過黎睇喎~
跟住佢同我講考完卷二先俾返部機我喎~
卷二就喺考GE~
卷三就喺考聆聽~
佢喺我聆聽概中途先俾返我囉~
跟住放左學之後~
我又同李康明同埋陳仁信一齊去食野~
我自己就冇食野~
正喺陳仁信同埋李康明食野~
佢地二個食完之後~
我就去幫佢地去埋單喇~
埋咗53蚊~
跟住陳仁信就送李康明同埋我去搭車~
跟住我地二個上咗車之後~
跟住佢自己一個人就走咗~
嘻嘻~
跟住到四點四十鈕左右就出門口返教會溫書~
返到去由五點鐘去到六點四十五分先至走~
唉~>3<'
|
| 刊登時間︰2006-06-26 08:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|