今朝起身發現自己有少少興 又暈暈地 吾係好舒服 不過照番...
一路由上課室撐到前(除了音樂堂... ) 食完飯好番D kaka 午息同潔儀佢哋玩得好開心呀! 當然仲有希la~ 最掂嘅係我今日全日上堂竟然冇睡覺ar !! 但係仍然有發夢 hehe...
我今日破例冇去女童軍← 因為超悶 至唔抵嘅係冇去跟田徑跑調景嶺 哂左一個賺玲玲一筆嘅好機會 唉...蝕左
我吾制 下次一定成功ge!