今日同瑄and希去深水涉行街街 先去幫瑄買卡 and Then 幫我去揀衫xp ... 食雪糕 ...哈哈
5點番黎TKO 回家 6點半同Ling番學校 7點Dinner 埋位
一路都好悶... 系咁搶野食 hehe
直到Break Dance 先至有番d氣氛 好型呀
布霖 I LOVE U 之後係咁影相 好大隻 .好可愛 10點回家